Re: tragiczna jakosc uslug IPartners

Autor: Arkadiusz Wojcik (elektron_at_NOSPAM.dziennik.krakow.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 18:17:50 MET

Piotr Pospieszny <pospiech_at_grupa.w.pl> wrote:
: Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" napisał w wiadomości news:
:> elektron_at_NOSPAM.dziennik.krakow.pl (Arkadiusz Wojcik) wrote in
: Na 4km straty wynoszą jakieś 0,04%.
: Moja firma chodzi na 4,2km. Powiem tak:
: mamy zestawionego VPN, który służy nam nie tylko do przesyłu danych,
: ale również do rozmów międzymiastowych (wszystko po FORMUS'ie). I od
: kiedy tylko mamy takie łącze (jakieś 1/2 roku) nie zauważyłem,
: rażących strat - 2 razy była przerwa 5 minutowa spowodowana dużymi
: opadami deszczu, a tak poza tym nie słyszałem żadnych przerw ani
: trzasków w słuchawce podczas rozmów, nawet w czasie złej pogody.
Nasz VPN w formusie ma regularne, 3 godzinne, przerwy zazwyczaj w sobote lub niedziele i najczesciej jak cos leci z nieba.

A.W.