Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 17:41:21 MET

Mirek Luc <mirek_at_nask.pl> wrote:
> Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> wrote:

> : W pewnym memencie skrypt pyta sie o nip i regon.. No wiec
> : spisuje nip, wpisuje regon a on tu mi na to:
> : Błąd: Błędny numer PESEL wnioskodawcy..
> : A regon jest jak najbardziej poprawny i wpisywalem regon
> : a nie pesel;-))
> A na pewno wpisales poprawne dane...?
> Za moment dam o tym znac autorom skryptu. Zobaczymy, co sie porobilo.
Juz wiem :)

Sykrypt nie jest swiadom iz moze istniec sytuacja w ktorej:
Bedac osoba fizyczna moge miec NIP (Jednoosobowa dzialnosc gospodarcza).
Chyba trzeba o to troche inaczej w skrypcie pytac.

Przy okazji, czy mozna troche zmiejszyc ilosc krokow skryptu?
Moze jakas wersja "szybkiego rejestrowania"? Wpiszuje sie
wszystkie dane i od razu albo skrypt rejestruje albo nie?

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki