Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Konrad Madej (kmadej_at_nask.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 12:33:40 MET

Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> wrote:

> [...]
> W pewnym memencie skrypt pyta sie o nip i regon.. No wiec
> spisuje nip, wpisuje regon a on tu mi na to:
> Błąd: Błędny numer PESEL wnioskodawcy..
>
> A regon jest jak najbardziej poprawny i wpisywalem regon
> a nie pesel;-))

Twoj problem pewnie wynika z tego, ze zaznaczyles, ze jestes
osoba fizyczna i probujesz podac REGON. Dla osob fizycznych
wymagany jest PESEL.

IMHO skrypt dziala poprawnie.

Pozdrawiam,

P.S. Wszelkie uwagi na temat skryptu nalezy w pierwszej kolejnosci
zglaszac na webmaster_at_nask.pl

--
Konrad Madej
e-mail: kmadej_at_nask.pl