Re: Serwer czasu w PL

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 01:30:11 MET

ladzk_at_waw.pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wrote:
> Raczej korweta.task.gda.pl (bo taka jest nazwa kanoniczna tej
> maszyny). nazwa task.gda.pl nie jest chyba nazwa kanoniczna zadnej
> maszyny skoro jest nazwa domeny...

Aaale śliczne bzdury..

Napiszę wolno i spokojnie, tym razem nie mam ochoty na bawienie się w
trolla. Każda nazwa w DNS jest nazwą domeny - czy raczej po prostu
nazwą. Nie ma *żadnego* znaczenia, czy ma przypisany rekord A, czy
akurat NS i SOA, czy też wszystkie z nich. Albo akurat nie ma
przypisanego żadnego rekordu. Istnieją pewne zabronione konfiguracje,
choćby NS wskazujący na CNAME, ale to wszystko. Nic więcej.

A co do samej korwety:
fallout:~% host task.gda.pl.
task.gda.pl has address 153.19.253.204
task.gda.pl mail is handled (pri=20) by artus.asp.gda.pl
task.gda.pl mail is handled (pri=0) by kliper.task.gda.pl
fallout:~% host 153.19.253.204
204.253.19.153.IN-ADDR.ARPA domain name pointer korweta.task.gda.pl

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Podstawowym srodowiskiem pracy internauty powinien byc system