Re: tragiczna jakosc uslug IPartners

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 22:41:44 MET

elektron_at_NOSPAM.dziennik.krakow.pl (Arkadiusz Wojcik) wrote in
<93ajfl$4ht$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>:

>Iza Tokarska <itokarska_at_poczta.onet.pl> wrote:
>: IP nie sa najgorsi ale lepszy jest Formus.
>Do momentu az snieg nie zacznie padac... :)

A wlasnie... Tak a propos Inetu przez fale radiowe. Czy orientujecie sie
jaka jest roznica pomiedzy technologiami oferowanymi przez Formusa i
Tele2 ? Tele2 operuje w pasmie 3.5 Ghz, Formus cos kolo 30 Ghz... Nie
jestem mikrofalowym eXpertem, ale nie wydaje mi sie, aby w tak wysokich
czestotliwosciach sprawialo to jakas roznice w podatnosci na zaklocenia...
A moze nie mam racji ? Wypowiedzcie sie.

Pozdrawiam,
Wojtek