Re: Policja zatrudnia hackerow do czego ?

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 22:33:29 MET

On Sun, Jan 07, 2001 at 01:53:43PM +0000, Asia Jedrychowska wrote:

> Był taki dowcip: jak zhackować bankomat? Ano, potrzebny jest laptop i
> młotek. Podchodzimy do bankomatu i walimy młotkiem do skutku.
> (no tak, ale w takim razie po co laptop? -- A bo co to za hacker bez
> laptopa...)

przypomina mi to frikowanie budek telefonicznych przez rodzimych dresow.
chociaz oni sa bardziej hi-tech - uzywaja samochodu.

> ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
> "hi, my name is Jasiu and I found you to be a very interesting girl. Do
> you masz boyfriend?" -- z listu do Anetka

hi, my nickname is trash and i don't has the boyfriend right know. could
you send me a mail at my box trash donkey military dot milnet dot pl ?

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip