Re: INTERNET zagrozenia i korzysci w pedagogice !

Autor: krzysm_on_at_preczzniechcianymiogloszeniami.onet.pl
Data: Sun 07 Jan 2001 - 09:35:13 MET

Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl> napisał:

> Swietny przyklad. Widac ze
[...]
> - jak dobrze poszukac, mozna znalezc w Sieci mnostwo wiedzy niepotrzebnej do
> niczego (poza 6-tka od pana od komputerow, ale to trywialne zastosowanie).
     A tu się nie zgodzę. Ta wiedza bardzo pomaga w nawiązywaniu znajomości,
na chacie, na ircu a także w realnym świecie. Jeśli chcesz zaimponować
znajomej licealistce to odwiedź kilka serwisów (najlepiej
japońsko-języcznych) o tej tematyce ;-P

Pozdrowienia

--
Krzysztof Michalak     e-mail: krzysm_on @ poczta . onet . pl