Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 19:07:55 MET
On Sat, Jan 06, 2001 at 03:32:52PM +0000, Rafal Maszkowski wrote:
> Swietny przyklad. Widac ze
> - to nieprawda, ze uczniowie maja za duzo wiedzy encyklopedycznej do nauczenia
> sie na pamiec, moga znacznie wiecej. Docisnac je z biologii! (czy cyklu
> Crebsa jest sie trudniej nauczyc? jezeli, to dlaczego - moze odpowie autor
> ww. pisanej wlasnie pracy)
bron boze. pamietaj, ze tego typu informacje sa w praktyce calkowicie
bezuzyteczne. lepiej byloby pozwolic dzieciakom rozwijac zainteresowania
w kierunku, ktory im odpowiada.
> - pan od komputerow daje sobie wcisnac cokolwiek, byle bylo niezrozumiale, jako
> wiedze o Internecie
fakt.
> - jak dobrze poszukac, mozna znalezc w Sieci mnostwo wiedzy niepotrzebnej do
> niczego (poza 6-tka od pana od komputerow, ale to trywialne zastosowanie).
dgcc - wszystko jest potencjalnie potrzebne.
-- Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:41:13 MET DST