Re: offtopic: expert

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_booster.alpha.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 07:15:40 MET

Dariusz Laskowski wrote:

> [...]
>
> Pierwszy skrypt moze byc uzyty w sytuacji gdy mamy kogos w KaeFie ale
> nie jestesmy w stanie (a chcemy) ubic odpowiedzi na posty tej osoby
> poniewaz nie ma ona unikalnego FQDN.
>
> [...]

Ależ właśnie ma _unikalny_ i dlatego chcemy filtrować.
Nie ma /nie musi mieć/ _unikatowego_.

PS.
Wiem, czepiam się ludzi za mylenie tych dwóch słówek.
Polskie "reklamy" w TV już mnie przyprawiają o ból głowy.

--
hitower_at_booster.alpha.pl
Yesterday it worked. Today it is not working. Windows is like that.