offtopic: expert

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:36:00 MET

[Hamster: archive-copy of posted article (pl.internet.polip)]
Result: 240 article posted ok

Jo'Asia wrote:

> Filtrowanie po From działa, ale przecież nie będę odcinać wszystkich listów
> z priv4.onet.pl w referencjach.

[...]

Pierwszy skrypt moze byc uzyty w sytuacji gdy mamy kogos w KaeFie ale
nie jestesmy w stanie (a chcemy) ubic odpowiedzi na posty tej osoby
poniewaz nie ma ona unikalnego FQDN.

[...]

Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl       Jacek D.: ródłem prawa internetowego sa Stany...
GG:10616                 Artur Skura: Co to jest prawo internetowe?
           Andrzej M. Krzysztofowicz: Zapewne Wolna Amerykanka...