Re: Spis portów IP i aplikacji które z nich korzystają...

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 09:43:52 MET

Artur Skura napisał(a) w wiadomoœci: <3A5381E2.AB001639_at_linuxpl.orgx>...
>A że tak bezczelnie pejstnę z
>http://www.linuxsecurity.com/docs/colsfaq.html:
>
>http://www.robertgraham.com/pubs/firewall-seen.html
>http://www.isi.edu/in-notes/iana/assignments/port-numbers
>http://advice.networkice.com/advice/Exploits/Ports/
Dzieki.
Dostalem jeszcze kilka postów na priva w tej sprawie. Zaczyna mi sie nieco
rozjasniac. Niestety, rozjasnia mi sie bardziej w kierunku skanownia* portów
mojego peceta. Z jednego adresu IP dostaje zapytania na porty typu 22222,
33333, 12345, ...
Eh... Lepiej bylo byc nieswiadomym...

Pozdrawiam
Marek

* skanowanie portów - to brzmi "szumnie" w przypadku zwyklego komputera
polaczonego przez dial-up ;-)