Re: odczuwalna modernizacja?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 11:48:44 MET

dnia Tue, Jan 02, 2001 at 02:38:45PM +0000, Marek Iwanejko napisal(a):

> Czasami jeden krok modernizacji nic nie polepsza. Ale za to robisz
> np. porządek w organizacji sieci/serwisów/czegokolwiek. I takich
> kilka kroczków w przyszłości procentuje efektem końcowym jakim
> jest lepsze działanie.
Nie pomijam tego faktu tylko zauwazam ze czesto gdy slysze modernizuja to
wplywa to na pogorszenie jakosci uslugi a nie na poprawe dlatego czasami
naprawde wolalbym zeby nie dotykali i niech chodzi moze nie najlepiej ale
chodzi :(

> A jeśli chodzi o kwestię dysków i squida to przy dużych obciążeniach
> squid się sprawuje bardzo dobrze, tylko musi mieć dyski scsi (najlepiej
> jak najnowsze) i to kilka, tak żeby spool squida (i logi) były na
> nich porozrzucane (ale to żadna rewelacja:).
> Dobrze skonfigurowany squid chodzi jak burza B:)

Wiem ze chodzi ale jesli zrobisz szkielet sieci 4Tb to sie raczej dyski nie
wyrobia przy cachowaniu :-))))
BTW wiem ze jest to dosc duza przepustowosc i tak sobie tylko glupio gadam
=))

pozdro
newrom

--