Re: odczuwalna modernizacja?

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 18:22:28 MET

Roman Niewiarowski <newrom_at_rp.zax.pl> wrote:
> Wiem ze chodzi ale jesli zrobisz szkielet sieci 4Tb to sie raczej dyski nie
> wyrobia przy cachowaniu :-))))
> BTW wiem ze jest to dosc duza przepustowosc i tak sobie tylko glupio gadam
> =))

Taki szkielet w Polsce nam nie grozi przez wiele, wiele lat...
A jak zagrozi to dyski bedą już dużo szybsze niż te obecnie :)

Zresztą jesli założyć taką sytuację to odpowiednio rozstawiając cache
np. na "łączach" (to taki skrót myślowy) do innych operatorów
(no bo w końcu lepiej żeby taki proxy zasysał strony odległe niż lokalne,
które i tak się ciągną szybko) można osiągnąć dobry efekt:
- po własnym szkielecie (jest w końcu te 4Tb;) www hula bezpośrednio
- cachuje to co ciągniesz z daleka (czyli od innych operatorów)

Popraw jeśli źle myślę.

pozdr,
 m.