Re: Tele2 ? czy ktos ma ?

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 10:05:58 MET

<92stqb$gt0$1_at_news.tpi.pl>:

> Dzisiaj sie dowiedzialem, ze Tele2 przy podpisywaniu umowy wymaga
zgody
> administracji budynku. Najwyrazniej nie chca zadzierac z PARem czy
innym
> ..."Sanepidem"

A jak to sobie inaczej wyobrażałeś???
To, że Tele2 podpisuje umowę z administratorem (lub administrator
wyraża zgodę na instalację), świadczy tylko o prawnym kryciu na
papierze swoich 4liter :-)
Gdyby firma taka zamontowała antenę z okablowaniem strukturalnym (bo z
tym to się wiąże) bez zdogy adinistratora budynku, wówczas
administrator mógłby bez żadnych konsekwencji finansowych lub po
prostu prawnych zwinąć cały sprzęt i przygarnąć sobie jak małego kotka
;)

Z kolei PAR nie zajmuje się szkodliwym wpływem anten na otoczenie, a
jedynie częstotliwościami - ich rozdzielaniem (tak żeby nie nachodziły
na siebie i żeby sąsiadom obraz w tefałce nie mrygał ;)), zasięgiem
stacji nadawczych itp.

O sanepidzie już pisałem.

Pzdr
Pośpiech

Ps.: Pośpiech nie zawsze jest złym doradcą ;-)))