Re: Tele2 ? czy ktos ma ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:35:42 MET

pospiech_at_grupa.w.pl (Piotr Pospieszny) wrote in
<92upsf$mp4$1_at_news.formus.pl>:

>Gdyby firma taka zamontowała antenę z okablowaniem strukturalnym (bo z
>tym to się wiąże) bez zdogy adinistratora budynku, wówczas
>administrator mógłby bez żadnych konsekwencji finansowych lub po
>prostu prawnych zwinąć cały sprzęt i przygarnąć sobie jak małego kotka
>;)

Moj znajomy mial kiedys (10 lat temu) na Mokotowie zamontowana na dachu
antene satelitarna z czasza 2-2.5 metra !!! Rzecz jasna administracja
kazala ja zdjac.

Powiedzcie mi prosze, czy ktos z Was posiada wzor podania do administracji
o zezwolenie na instalacje anteny nadawczo-odbiorczej ? Pisaliscie kiedys
cos takiego ? Na co mam zwrocic szczegolna uwage ?

Pozdrawiam,
Wojtek