Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 12:30:58 MET

Michal Czerwinski napisal(a) [02 Jan 2001]:

> oki, chodzi mi bardziej o 'anonimowe polaczenia' - bo moze zostanie
>zakazane uzywanie publicznych budek telefonicznych? ;)

Przypomina mi to wielka afere z wprowadzeniem we Francji bezabonamentowych
kart "zdrapek" do telefonow GSM.Kupujesz w kiosku, wkladasz do telefonu i
od razu mozesz dzwonic. Konto mozna doladowac wstukujac numer ze zdrapki.

Francuska policja i sluzby bezpieczenstwa baaaaardzo protestowaly ("nie
bedzie teraz mozna sledzic przestepcow bo nie wiadomo z jakiej karty beda
korzystali" itd). Szybko o tym ucichlo i dzisiaj niemal kazda siec oferuje
karty tego typu...

--
					(moskit_at_irc.pl)