Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Michal Czerwinski (wildrat_at_wildrat.net)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 12:18:10 MET

witaj,

Jacek Rzeuski wrote:

> CLIP daje możliwosc poznania numeru dzwoniącego online, ale każda
> centrala (niezależnie jak zabytkowa) ma system bilingowy i numer
> delikwenta jest w nim do odszukania tyle, że offline.

  oki, chodzi mi bardziej o 'anonimowe polaczenia' - bo moze zostanie
zakazane uzywanie publicznych budek telefonicznych? ;) gdzies w starych
gratach znalazlem taki magiczny "sprzegacz akustyczny" ktory podlaczony
do modemu (noteboook?) spokojnie wyrabia 9600 a moze i 14400.

--
Michal Czerwinski :: <wildrat_at_wildrat.net> :: <2:480/74>