Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:17:42 MET

Michal Czerwinski wrote:

> oki, chodzi mi bardziej o 'anonimowe polaczenia' - bo moze zostanie
> zakazane uzywanie publicznych budek telefonicznych? ;)

Wystarczyłoby na 95% aby TPSA zablokowała korzystanie z 0-202122 z
własnych budek telefonicznych (obojętnie po której stronie: na
centralach czy serwerach dostępowych). Ta firma jest właścicielem
olbrzymiej większości zarówno budek telefonicznych jak i serwerów
dostępowych akceptujących anonimowe połączenia. Włąściwie czy to nie
wystarczy aby ją pociągać do odpowiedzialnności za zaniedbanie? ;-)

Zresztą zgodnie z logiką dyskutowanego tu zarządzenia, TPSA powinna mieć
obowiązek zainstalowania kamer video i detektorów lini papilarnych w
każdej budce telefonicznej. Z połączeniem światłowodowym prosto do UOPu.
:-(((((

Pozdrowienia noworoczne!

JP.

--