Re: (...)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 01:59:13 MET

Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:

> Ale coz poradzimy ze tak wlasnie jest.
> Kolega Michal powiedzial ze jest hackerem.
> Zapytalem czym sie zajmuje.
> Odpowiedzial ze siedzi w nocy przy kompie, czyta ksiazki, analizuje
> programy, systemy (tu juz bez crakowania i revrse engineering czyli
> dekompilacji, niewiele zdziala)
> Nie wlamuje sie do systemow komputerowych, a jedynie do swojego kompa.

> To gdzie tutaj definicji prawna, informatyczna, literacka,
> dziennikarska hackera ?

Nigdzie. Już dawno straciłeś wątek z oczu i teraz dalej nie zauważasz, że
brniesz w krzaki.

[..]
> Ale nie setki, ani nie tysiace,
> a rachujac wedlug definicji Michala, ze hacker to bardzo dobry
> programista, to w Polsce w kazdej prawie firmie komputerowej, w bankach
> siedza hackerzy i hackuja systemy ;)

> Tylko czemu ich policja nie sciga, jak ich sciga FBI za oceanem
> czy policja w Europie ?

Bo bycie dobrym programistą nie jest przestępstwem.

> Dlatego nalezy przyjac definicje hackera mitomana.

Powiem wprost. Pierdolisz.
Przyczepiłeś sie do definicji czegoś. Nie zauważasz tego, że tej definicji
inni nie akceptują. Reszta tego co próbujes wycisnąć z tematu to czysty
destylat .. mówiąc inaczej H2O.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*