Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 10:10:11 MET

On Tue, 2 Jan 2001, Andrzej Lawa wrote:
[...obtentegowanie Tomasza za rzeczywiste i urojone "zasługi" w tym...]
>+ Skoro jesteś na tyle światły, żeby grzebać w śródłach linuksowego kernela,
>+ powinieneś być także na tyle śwaidomy, żeby wiedzieć, że sporo informacji
>+ moża uzyskać z nagłówka listu.
>+
>+ W przypadku osoby zadającej pierwotne pytanie wyraźnie widać tam
>+ dedukcji wiemy, że systemem operacyjnym rzeczonego człowieka będzie któryś z
>+ genialnych ;-> wynalazków firmy Micro$oft, i to zdecydowanie nie Win3.11 czy
>+ wcześniejsze.

 Hm... Żebym nie został podejrzany... choć to NTG i OT...

 Niniejszym *odradzam* sugerowanie drogą dedukcji że moim
ulubionym systemem operacyjnym jest cokolwiek unixopodobnego
z Linuxem włącznie.
 Równie irytują mnie maile w HTMLu wysyłane (drogą prostej dedukcji,
a jakżeby inaczej ?) w odpowiedzi na maile/strony WWW wypełniane
przeze mnie pod Netscapem -:> Wrrr.... ! Detektywi... -;)
(a Win* jakie są każdy widzi i też nie muszę lubieć żeby używać :])

 z pozdrowieniami
- Gotfryd
PS:
- dla nie umiejących czytać nagłowków: wysłano spod Linuxa
 programem 'pine'
- dla niewyposażonych w zdolność jasnowidzenia: na dwu monitorach
 pod Windowsami mam telnetowe sesje na Linuxie i 2 VMSach -:)
- prosi się o nieprzeklinanie z powodu "zaczęcia nowego wątku" bo
 to nie zasługa 'pine' tylka bramki lista-newsy która wyrzyna rekordy
 z nagłówków wg. własnego uznania.

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.