Re:

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 18:53:49 MET

Michal Zalewski wrote:

> Nie :)
>
> http://www.ins.gov
>
> Departament of State jest organem prawodawczym, natomiast nie tam UBIEGASZ
> sie o wize, nie tam skladasz formularze wizowe, nie tam sa rozpatrywane,
> nie tam mozesz ubiegac sie o zielona karte, obywatelstwo, nie tam mozesz
> zglosic, ze Twoj sasiad mieszka w Stanach nielegalnie itp. Zaufaj mi.

Nie zaufam bo bredzisz.
Mowilismy o rocznym wyjezdzie a nie o naturalizacji (nadaniu
obywatelstwa obcego panstwa) ani o emigracji, immigracji ( czyli
uzyskaniu statusu stalego mpobytu - green card).

Mowilismy o rocznym pobycie turystycznym

> Naprawde to wiem. INS (Immigration and Naturalization Service) jest
> organem wykonawczym / interpretujacym prawo imigracyjne, i tylko on moze
> udzielic odpowiedzi na Twoje pytanie.

Ja to wszystko rozumiem, ze wygrales w Loterii Wizowej i zalatwiales
zielona karte z INS.
Ja to rozumiem, wiem i znam.

Ale tutaj chodzi i jednorazowy , czasowy wyjazd do Stanow
i jak powiesz zes hacker, to wizy nie powinienes dostac.

Jest jeden senator o nazwisku Hacker, ale przeciez nie o to chodzi.

> Tzn. mozesz spytac Dept. of State, ale ich odpowiedz bedzie prosta: w
> prawie imigracyjnym nie ma nic o hackerach, wiec technicznie nie ma
> przeszkod, chyba ze ow osobnik jest karany. Natomiast jakie faktyczne sa
> procedury postepowania, odpowie Ci INS.

Jakii ty jestes dziecinny.
jezeli masz jeszcze kopie drukow wizowych Loterii Wizowej
to masz tam punkt w ktorym oswiadczasz, ze nie jest twoim zamiarem
obalenie ustroju, rzadu i dzialanie na szkode
i ten punkt cie zalatwia

a jak dostales zielona karte i dostales paszport amerykanski
to niestety jak bedziesz glosil ze jestes hackerem
to niestety status zielonej karty moze natychmiastowo zostac anulowany
a majac paszport podlegasz ichniejszemu ustawodawstwu i naprawde nie
masz sie z czego cieszyc.

Nie wiem czemu link ktory podalem sie teraz nie otwiera, ale organem
administracji panstwowej wydajacym za granica wize , pasport jest
konsul, ambasador

ale koniec kropka
rob co chcesz

na swoje wlasne hackerskie ryzyko ;)