.

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 18:23:28 MET

> Zespołu downa już do tego lepiej nie mieszaj. Expert to zgryźliwy,
> upierdliwy kleptoman, który nie na nic wspólnego z upośledzonymi
> dziećmi.
> --
> Samotnik Michał Jęczalik Sr
Drogi Samotniku
czy postepowales dokladnie z zaleceniami i cwiczyles brak orgazmow
w czasie swiat ?

Jezeli mozesz to podziel sie z nami swoimi wynikami.

Bo ja naprawde widze ze 50% dyskutantow moze zostac moimi pacjentami
i wymaga gruntownej terapii
ale niestety nie wszystkim bede w stanie pomoc.

Prosze przesylac na privat opis swoich dolegliwosci i problemow
a moze wspolnie z zespolem kolegow udzielimy odpowiedzi.
J.