Re: <...>

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 04:51:09 MET

Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:

> ten faq jest dla dobrych trolli Janosikowych
> a hackerstwo to przestepstwo, wlamy do systemow komputerowych,
> cybercrimes, to dzialalnosc przestepcza bialych kolnierzykow
> i tak sie to definiuje w ozrecznictwie .

> Panowie. Jak zlodzieje napisza FAQ i powiedza ze oni tak na niby , dla
> wiedzy kradna, to pozostana zlodziejami, chocby reprezentowali swiatowy
> poziom wiedzy.

Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale w tym momencie przekroczyłeś już nie
tylko granice dobrego smaku. Najpierw musisz wykazać, że ktoś (w tym wypadku
Michał) popełnił przestępstwo, a dopiero potem możesz go nazwać np.
złodzijem. Chyba, że jakoś przez przypadek w powyższym zdaniu masz na myśli
jakieś inne FAQ (?). Jeżeli nie to przynajmniej jednej osobie z Twojej
strony należą się conajmniej przeprosiny.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*