Re: offtopic: expert

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 05:01:45 MET

Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:

> A kiedyś wymyślił telefon komórkowy na dwie karty sim.
> pl.misc.telefonia.gsm kładła się ze śmiechu i co?
> Dzisiaj są już takie telefony w sprzedaży!
> Expert to nasz wizjoner! :)

Ktoś kiedyś wymyślił prezerwatywę z dwoma otworami (podpisana "dla
głupców"). Takie prezerwatywy są nawet w sprzedaży (można je dostać w
niektórych sklepach ze śmiesznymi rzeczami). To i tak nie zmienia faktu, że
zwykle jednak używa się telefonów z jedną kartą podobnie jak prezerwatyw z
jednym otworem :_>

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*