Re: ...

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 03:38:17 MET

On Sat, Dec 30, 2000 at 11:34:13PM +0100, Nijou wrote:

> LOL... Teraz juz wiem, czemu ona chce odejsc... *chlip* 4 jej nie
> wystarcza... ;) <-- z przymruzeniem oka, dla experta specjalnie....

niestety padles ofiara uogolnienia. tak naprawde dla kobiety
liczy sie glownie Sumaryczna Energia Orki, bedaca iloczynem
sumarycznego czasu orania, dlugosci suwu i tarcia miedzy elementami
roboczymi. biorac pod uwage przecietny jednostkowy SCO (30 minut),
dlugosc suwu rowna 20cm i tarcia rownego 60 (oczywiscie pamietam
nazwe jednostki, po prostu pomine dla jasnosci dyskusji), SEO
w ciagu dnia wynosi 36kE. jesli jSCO wynosi dla ciebie 60 minut,
orasz w warunkach zwiekszonego tarcia badz wykonujesz dluzszy suw,
to zaspokajasz przecietne wymagania i wlasnie to chcial powiedziec
jacek. jesli nie, najprostsze jest wydluzenie jSCO, uzywajac
metody zwanej uciskaniem; niestety nie moge podac ci maila slynnego
specjalisty w tym kierunku ze wzgledu na ustawe o danych osobowych.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip