Re: Policja zatrudnia hackerow do czego ?

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 03:38:27 MET

On Sun, Dec 31, 2000 at 01:31:39AM +0100, Jacek D. wrote:

> Nie cala logika i nie Jacka D.

faktycznie, 'logika' i 'jacek d' w jednym zdaniu...

> Ale logika obowiazujaca w rzeczywistym swiecie
> a nie wirtualnym na grupie pl.internet.polip

biedaku... przykro mi, ze musze ci to powiedziec, ale dane,
ktorymi karmia twoj biedny, krzemowy lepek sa lekko niedokladne.
szczerze mowiac momentami dyskusja z toba staje sie troche
nudna, wykazujesz ostatnio zbyt malo inwencji i oryginalnosci.
ale jestes lepszy niz eliza, fakt. nawet lepszy niz bonik.

> Informacja o najnowszym ataku hackerow na serwer www.nasdaq.com
> stanowi komentarz kompetentnych amerykanskich prawnikow, finansistow,
> informatykow.

'kompetentny finansista' to oksymoron.

> Panie Jarku zrozum Pan wreszcie ze Polska to kraj swiatowy

jasne. do europy poprowadzil nas marian krzaklewski
i zaczynamy widziec efekty.

> a Pan mowi ze za oceanem to hackerow sciga policja,
> a w Polsce hackerow zatrudnia Telekomunikacja.

malo tego - w polsce hakerow zatrudnia policja. malo tego,
zatrudnia ich tez (ale o tym w telewizji sie nie mowi) urzad
ochrony panstwa, ministerstwo obrony narodowej, straz pozarna
i zwiazek zawodowy pielegniarek.

> Przeciez jak te polskie hackery zechca wyjechac z Polski i powiedza
> konsulowi ze sa hackerami to nigdy wizy do stanow nie dostana,
> a na granicy UE to ich Komisja Europy rowniez nie wpusci.
>
> hacker to za woda przestepca komputerowy a nie dobry troll r

przyznaj sie po prostu, ze nie rozumiesz ani slowa z faq lcamtufa
i teraz sie mscisz.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip