Re: ...

Autor: Nijou (nijou_at_spamlock.go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 23:34:13 MET

| Pamietaj, ze kobiety porzucaja facetow co to nie potrafia co
|najmniej 8
| razy dziennie.

LOL... Teraz juz wiem, czemu ona chce odejsc... *chlip* 4 jej nie
wystarcza... ;) <-- z przymruzeniem oka, dla experta specjalnie....

BTW: ja zauwazylem ciekawe zjawisko, a mianowicie expertowe adresy
e-mailowe:

teletext_at_poczta.onet.pl <- moze to jakis bot, ktoremu znudzilo sie
obslugiwac osiedlowa kablowke?
koperacja_at_poczta.onet.pl <- mnie to slowo zwlaszcza zainteresowalo -
co to jest 'kooperacja', to wiem, ale 'koperacja'? Moze wlasnie to
slowo oznacza 8 orgazmow dziennie? ;)

Pzdr,
Nijou