Re: polpak a internetia

Autor: Topoho (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 03:14:02 MET

Witam,

Sory że jeszcze raz zabieram Szanownym grupowiczom czas, ale jak to
właściwie jest z tym transferem w Netii? Pytam bo rozważam zainstalowanie
sobie ich ISDN (wg ich informacji na www.netia.pl w dziale isdn jest
schemacik że na modemie 28 robi 1MB w 4min.40sek (to wychodzi 3.60kbs - u
mnie tyle robi przy 50666), a ISDN w 1min. (to by wychodziło około 14,4
kbs - i to jest dokładna przepustowość portu COM - 115200) Tak więc nie wiem
czy na tym wykresiku jest zmierzona wartość czy podana tylko teoretyczna.

Naprawdę bardzo proszę o odpowiedz bo wszyscy na grupie ignoruję ten problem
jakby panowała zmowa milczenia, a ja w dobrej wierze podałem to pytanie.

Pozdrawiam