polpak a internetia

Autor: Topoho (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 00:16:36 MET

Witam,

Właśnie skończyłem badać co jest szybsze. Badałem połączenie z tymi sieciami
przez 0 209244 z internetią i przez multinet darmowy 6999999. I wyszło mi
takie coś (a badałem najróżniejsze serwery):

1) serwery tucows - we wszystkie godziny wygrywa polpak - transfer nawet
pow. 5 kb/s bije internetie o ok. 0,8-1 kb/s na tym samym modemie (cholera
nie wiem czemu - może ktoś wie?)
2) serwery zagraniczne (np cdrom/3dfiles/com i podobne)- za dnia inetia
zasysa normalnie bez zadnych przestolow ( w nocy to samo) 2,7-3,6 kb/s, a
polpak nic - milczy
3) sprawdziłbym inne kluczowe serwery ale to i tak można już uogólnić że
polpak jest o 15-20% szybszy (ofcoz na modemach) od internetii ale tylko na
czystym łączu a wiadomo że to nierealne (więc pozostają tylko niektóre
serwery w Polsce) a z zagranicy to na polpaku nie ma co marzyć nawet w nocy.
Wnioski pozostawiam innym (zwłaszcza ludziom z interneti żeby coś z tym
zrobili).

Pozdrawiam