Re: http://www.nask.ws/

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 13:46:00 MET

> i nie po to by odciążyć zapchany .com , dlatego na siłę chce się stworzyć
> koniunkturę wprowadzając nazwy typu website dla .ws (mnie osobiście kojarzy
> się to z wsią - z całym szacunkim dla wsi: )

wlasnie dokladnie tak jest jak mpiszesz.
com to skrot od company
a ws od wsi ;)

> Ciekawe za kilka(naście) miesięcy jaka zostanie odkryta "cudowna" domena, a
> może warto poczytać spis domen krajowych i zostać prorokiem już dziś , oto
> moje propozycje: ;)
> .sc Super Company (Seychelles ) (ewentualnie spółka cywilna)
> .ec E-Company (Ecuador )
> .in (India) poprostu internet
> .cf cyber firm (Central African Republic )
> .iq (dla tych z mensy )
itd itd
jeszcze sto wysepek i panstewek uzyskujacych lub oczekujacych na
niepodleglosc w Afryce i akredytacje ONZ.

> p.s. Acha, a jak Wam się podobają nowe domeny funkcjonalne (.info .pro
> .hotel. air .museum ..)i

Nie ma sie co stresowac.
Widac jak na dloni ze na biznesie domenowym chca zarabiac rejestratorzy
a reszta ma tracic.
I czasy komercyjne juz pewnie takie, ze jak sie dogadasz i zaoferujesz
okragla sumke to dostaniesz domene funkcjonalna

.ewa .dog .cat .food .drug .med .eng .tech .comp
itd itd

W koncu to jest takie glupie w demokracji zeby dziecko nie moglo sie
nazywac Violetta a tylko Wioleta .

System domenowy reprezentuje schylkowa mysl sredniowieczna

Raz jeszcze pytanie.
Skad on dostal liste domen sprawdzanych przez uzytkownikow sieci z
Polski >?

Zgodnie ze standardem taka lista powinna byc tajna i nieudostepniana
na zewnatrz.

Jacek