Re: http://www.nask.ws/

Autor: balawajder_at_nospam.topnet.pl
Data: Thu 28 Dec 2000 - 15:17:51 MET

> Jak na 21 wiek to forma domenowania przypomina wczesny
feudalizm

Powiedz to tym ktorzy zarzadzaja domenami i kasa z nimi
zwiazana. Ja osobiscie jestem zadowolony z mojej wersji WS
makaron.ws ktora zostala wzieta w chwili kiedy rejestrant
polski nie dawal zadnej gwarancji utrzymania domeny w
kolejnym okresie rozliczeniowym. Dzis regulamin polskiego
rejestranta wyraznie to sformuowal wiec cala dyskusja
sprzed kilku miesiecy ma sie na nic.

--
Pozdrawiam - Ryszard Balawajder
www.makaron.pl - www.makaron.ws - www.makaron.it