Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 15:04:45 MET

Użytkownik "Tadeusz" <tadziak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> inni userzy SDI nie maja z tym problemow. Poza tym to sie zrobilo po
> ostatniej reinstalce windy.

Inni użytkownicy mogą mieć inną konfigurację, a w starej wersji wingrozy
mogłeś mieć inne sterowniki. Przykład1: na starej płycie SuperSocket7 po
uaktywnieniu trybu UltraDMA przy kopiowaniu dużych plików z dysku na dysk
bardziej "tłumiło" SDI, niż przed włączeniem UltraDMA. Przykład2: mam
jeszcze kartę Gravis Ultrasound PnP i po zainstalowaniu jej sterowników
pojawiają się dwa urządzenia typu WaveOut. Gdy używam jednego: wszystko jest
OK. Gdy drugiego: po jakiejś półminucie odtwarzania SDI "zamiera".

Oczywiście mogę się mylić, ale takie wnioski mogłem wysnuć na podstawie
przypadków, z którymi miałem do czynienia.