Re: odpalenie gry=stop transfer!

Autor: Łukasz Sosnowski (sosna_at_mjcomputer.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 15:48:07 MET

Użytkownik Andrzej Lawa <alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:92fheg$r61$5_at_news.tpi.pl...

> Wiesz, samochód dostosowany do paliwa 95-oktanowego na benzynie
85-oktanowej
> pewnie też pojedzie.

    Mogę prosić o jakąs argumentację co jest nie tak z sieciówkami na ISA,
że sieć na takowych nie będzie działała podczas grania, czy innych mocno
obciążających zadaniach?