Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 11:15:35 MET

Użytkownik "Jacek Rzeuski" <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:3A4A0F81.E41DC126_at_neptun.gdansk.tpsa.pl...
> Tak czy siak musi być rejestrowany fakt kto i kiedy używał danego IP. I
> nic wiecej. W sensie 'kto' oczywiscie nie mam na mysli nazwiska osoby
> tylko miejsce, gdzie znajduje się komputer posługujący się tym IP.
[...]
> Jasne, że tego nie trzeba robić w każdym ogniwie łancuszka, wystarczy
> tam gdzie przydziela się IP. A taka archiwizacja wcale nie jest bardzo
> uciążliwa. Poza tym jesli ustawa mówi, że trzeba dane trzymać X czasu to
> trzeba trzyamc tyle (conajmniej) i koniec. Chyba, że ktos lubi klopoty.

... ale to nic nie da, jeżeli będzie łatwo używać nie swojego IP . A to jest
możliwe tak długo, jak długo routery będą akceptować source-routing. Zdaje
się, że w zeszłym routery TPNET go akceptowały ? A jak jest teraz ?

B.