Re: INTERNET zagrozenia i korzysci w pedagogice !

Autor: krzysm_on_at_preczzniechcianymiogloszeniami.onet.pl
Data: Fri 22 Dec 2000 - 08:26:37 MET

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> napisał:
> [...]
[...]
> Jak na razie jedyny widoczny i odczuwalny prawie wszędzie efekt jest taki, że
> uczniowie bardzo szybko zaczynaja wiedzieć dzięki dostępowi do sieci więcej
> niż ich nauczyciele. Mówiąc inaczej dochodzi (za)częśto do bardzo szybkiego
> upadku autorytetu nauczyciela.
     IMHO tak bywa jedynie w bardzo wąskich dziedzinach. Co do ogólnego
poziomu nauczycieli to się zgadzam ale uczniowie korzystając z Internetu
zazwyczaj nie zaczynają widziedzieć więcej np. z ortografii czy wf-u ;-)
Nawet wiedza z chemii czy biologii nie ulega (zwykle) poprawie. Wiem co
mówię bo mam w domu dwie uczennice. I jedna z nich dostała 6 za wiedzę z
Internetu (o Dragon Ballu itp. :-).

Pozdrowienia

--
Krzysztof Michalak     e-mail: krzysm_on @ poczta . onet . pl