Re: Chello

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 14:52:14 MET

On Fri, Dec 22, 2000 at 02:43:25PM +0100, Bronek Kozicki wrote:

> kaska nie działa na Ciebie uspakajająco ?

Moj znajmomy kiedys powiedzial ze pracowac dla MS to tak jak pracowac w
firmie papierosowej.

Po drugie, boje sie ze MS moze promowac rozwiazania tylko dla siebie czy
tylko dla windows (nie uzywam windows ani w pracy, ani w domu).

Po trzecie bardzo mi sie nie usmiecha placic tej firmie za to zeby robila
kolejne swoje "doskonale" programy. Nie placilem jej za windows (bo, pkt.2)
wiec mi sie nie chce placic w innych formach rowniez.

--w

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip