Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 01:11:59 MET

> Jest duuuza grupa fachowców, która bedzie wykorzystywac swa olbrzymia wiedze
> i srodki do tego, jak oglupic tych pierwszych i maxymalnie upierdzielic im
> prace.
A ilu was jest ?

> To tak, jak ze zlodziejami samochodów:

Ty to masz bogate zycie ;)
terroryzm, kradziez samochodow

Masz bogata osobowosc ;)))

> Mialem sluzbowa Vecrte z immobiliserem, blokada kierownicy, alarmem,
> odcinaniem zaplonu na 4 sposoby itepe.
> Zaje***li spod bloku w bialy dzien....
> Ktos sie natrudzil nad opracowaniem metod jej zabezpieczenia a ktos wlozyl
> nie mniej wysilku, zeby te sposoby ominac....

Z kradziezami samochodow to jest takie bajanie.
Powiedz mi ile osob od wyjazdu z fabryki ma dostep do kluczykow ?
100 ?
Ile osob zna sie na montazu i demontazu alarmow ?
1000 ?

Co robila sluzbowa Vectra w dzien pod blokiem mieszkalnym ?

To wina ubezpieczalni ze ubezpiecza samochody na AC.
Samochod sluzbowy ma stac na parkingu strzezonym, albo za brama firmy.

A jak juz chcesz ochrony to instalujesz nba bloku kamerke internetowa
rejestrujaca na biezaco parking i nagrywajaca obraz na dysk
i klopot z glowy.
Nawet jak ktos ukradnie to bedzie wiadomo kto.
Taka kamerka moze smialo obejmowac 100-200 samochodow
i parkujesz jedynie w monitorowanym obszarze parkingu.

Tanie , latwe, proste i bezpieczne.
Jak napiszesz na parkingu monitoring video 24 -godz to zlodziej pojedzie
dalej.
J.