Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Ryszard Raczkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 00:16:57 MET

> Co to znaczy czytac >?

Znaczy bojetne jaka metoda wiedziec NA BIEZACO, co przesyla kazdy internauta
w Polsce.

> Nie trzeba czytac, ale mozna przetwarzac w real-time.

WSZYSTKO?! Tak, zeby poznac tresc dokladnie?
Rozgryzc niektórych powiedzonek ni jak sie nie da.
Np. takich:
"Pamietaj, ze to, co wczoraj powiedzialem przyda Ci sie do rozwiazania
problemu.
I co? Juz wiesz o co chodzi?

> Maly krajek sobie poradzi w locie, a nawet pececik z pamiecia 1 Gb

Ja mam 1024 mega RAMu na magistrali 133 Mhz.
Obawiam sie, ze mój PC mialby problem z rozgryzaniem tresci e-maili z calej
Warszawy.
Ktos napisze w liscie:
"A Won! Znowu to samo!"

Ciekawe, jak mój PC dojdzie, o co biega....?

m/n

> ale po co podsluchiwac ?
> ten voice recognition stosowany w wojsku jednak rozpoznaje 90% rozmowy
> enough

Ej, ten Twój wojscrekonitjon...... nie kapujesz, ze przez telefon TPSA na
stacji metra mozesz powiedziec, ze pociag masz za 2 minuty a druga strona
bedzie wiedziala o co biega w przeciwienstwie do tego rekognicyjnego
DeepBlue...

> ale oni tez znaja wszystkie te nakladki

Ciekawe........
Wiesz chociaz, ze za pomoca programu typu ShareWare mozesz sobie WYMYSLIC
dowolny glos?

>i komplikacja sprawy rosnie
> jedynie liniowo.

Ale prawdziwe problemy geometrycznie...

> j.w.
> przeciez na centralach teraz sa te same opcje co w stanie wojennym
> a nawet znacznie udoskonalone. Skoro w stanie wojennym moznabylo to i
> teraz.

W stanie wojennym, to sluchali tego ludzie.
Majac na uwadze fakt, ze w PL bedzie wkrótce 10 milionów telefonów
stacjonarnych i druga polowa tego komórkowych, sluchanie wszytstkich rozmów
z PELNYM zrozumieniem tresci jest n i e m o z l i w e.
Oczywiscie mozna zastosowac metode slów kluczowych, selekcji glosu,
lokalizacji abonenta ale nie sposób na zywca rozpracowywac tresci wszystkich
rozmów wszystkich abonentów. Z reszta PO CO?!?!

> a zrobiles to raz chociaz ?

NIE RAZ!
Zdarzalo sie, ze wysylalem i dostawalem np. olbrzymie zdjecie w
rodzdzielczosci 2000x2000 w 32 bitach, które zajmowalo 35 megabajtów albo
teledyski J.M. Jarra z avi po 40 mega kazdy.
Rozwalasz to na trzy czesci, pakujesz RARem i siup na dwa, trzy rózne konta.
Powodzenia zycze, gdy przechwycisz jeden kawalek i musisz dojsc, co
zawieraja dwa pozostale i co tworza w calosci.
Oczywiscie czas nagli i nad Raczkowskim nie mozesz siedziec miesiac, bo sto
tysiecy innych zalaczników czeka do obejrzenia....

> Przeciez to jest takie proste jak w prokuraturze.
> Jak jest sledztwo to gromadza akta na warschala i wszystko co wysyla i
> odbiera i tylko to analizuja.

I co, do wszystkich tak beda robic?

> ale sledztwo bedzie dotyczylo warschala , a on wysle 100 zaszyfrowanych
> postow.

Jesli sledztwo bedzie dotyczylo KONKRETNEJ osoby to naturalnie ale
odszyfrowywanie wszystkiego, co idzie przez siec, to glupi pomysl...

> Nie psychiatrii. To byl wielki projekt realizowany za oceanem,
> zarejestrowania obrazu kultury, sztuki, nauki, wiedzy 20 wieku
> w formie elektronicznej.

Czy do kultury & sztuki zalicza sie czytanie czyjegos zamówienia na plyte
Britney Spears i zapisywanie, ze Zielinski sciagnal wczoraj dwie empetrójki
zespolu Classic?

Rico.
warschau_at_post.pl