Re: Chello

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 13:59:02 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> To znaczy jak???
> Inne porty poza 80/25/110 sa poblokowane czy co?
> Czy tez w ogole nie chodzi to po TCP/IP a po czyms innym, i jest zrobione
> tylko proxy na emaila i www?
> Moglbys napisac wiecej szczegolow?

Ba! Gdybym znał się na tym i znał szczegóły, to byśmy inaczej rozmawiali,
a ja nie używałbym słowa plotki. :-/ Nie wiem jak to technicznie wygląda,
ale tak wróble ćwierkają.
ATSD gdyby to miała być prawda, to IMHO cena ok. 200 zł miesięcznie jest
absurdalna.

--
Dariusz Laskowski                                          [Internet w Polsacie]
darlas_at_post.pl          Mam jednak nadzieję, że to padnie i nie będziemy musieli