Re: Chello

Autor: Andrzej Wilkoszewski (andrzej_at_solid.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 14:51:18 MET

"Olo" <oloo_at_cps.pl> wrote in message news:91lfsc$c8c$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktos uzywa juz tego systemu oferowanego przez UPC Telewizja Kablowa ?
> BTW Nie chodzi mi o Chello satelitarne oferowane przez UPC Wizje TV , gdyz
> jest to dla mnie bez sensu ( oplaty za polaczenia telefoniczne )

Bardzo mi się podoba (ze stron www.chello.pl)

Warunki Uczciwego Korzystania - wersje 1.0
[...]
Użytkownicy muszą zapewnić, że ich działalność nie ograniczał lub
uniemożliwiał korzystanie z usług przez innych użytkowników ani też, nie
powoduje (w ocenie chello) obciążenia sieci.

Rozumiem, że masz super dostęp do internetu, tylko nie masz prawa z niego
korzystać.

Andrzej Wilkoszewski