Re: TPSA/ADSL

Autor: p.k.k. (no.sp_at_m.filter)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 14:14:59 MET

Witam!
"Marek Moskal" <moskit_at_irc.p-l> wrote...

> ZTCW i co jest napisane, był to najzwyklejszy pilot, których TPSA
> przeprowadza dziesiątki. W artykule pisze też, że podłączono
> kilkudziesięciu abonentów - pracowników TPSA i ośrodki akademickie.

Wg najnowszych informacji z CW, wystartuje na początku przyszłego roku:
http://www.computerworld.com.pl/online/2000/47/temat/Dostep_wybranym3.asp

Niestety nie podaja szczegółów

> Nie wiem, czy w Szczecinie usługa ta jest oferowana komercyjnie, jeśli
nie
> - nie ma co robić szumu.

Nie robię szumu! :-)
Próbuję się coś dowiedzieć.
Znajomy w Berlinie ma 700 Kb ADSL za friko, właśnie w ramach pilota,
wypełnia tylko co pewien czas ankietę. W Jego dzielnicy sam ISP dopraszał
się wręcz, by skorzystać z testów...

pozdr.
Piotr