Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Ryszard Raczkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 23:46:37 MET

> Nie trzeba archiwizowac wszystkiego, tylko to co interesujace.

Najpierw musisz przejrzec wsjo aby zostawic to, co ciekawe oraz to, co moze
byc ciekawe.
Podejmiesz sieczytania wszystkich mejli plynacych po Polsce?

> Nie trzeba archiwizowac usenetu, bo sie sam archiwizuje.
> Pozostaja e-maile.
> Ktorych w Polsce jest zaledwie kilka milionow miesiecznie.

Ho, ho, zebys sie nie zdziwil, jak kilkanascie..... a trza wszystko
czytac.....

> Ale tylko dziesiatki milionow.
> Przy stratnej kompresji : 100 to jedynie setki tysiecy.

Ja nie o kompresji, bo to akurat do zrobienia, ale podsluchiwac WSZYSTKIE
rozmowy zamiejscowe w UK to mnie sie nie widzi....
Nawet jak beda szukac wedle konkretnego glosu, konkretnej osoby, to tez
mozna go znieksztalcic, rozregulowac..... taka fajna nakladka wlasnej
roboty.
Nie ma dwóch identycznych nakladek, nie ma schematu znieksztalcania...

> Problem podsluchu od strony technicznej jest trywialny,

To tak, ale sluchac live tej kakofonii....?

> Kazdy z adminow moze podac ilosc poczty wychodzacej i przychodzacej
> z dzienna statystyka za caly rok.

Liczy sie TRESC.
Czy admini beda zobowiazanie do archiwizacji czyichs maili?

> Przeciez nikt nie mowi o zaawansowanej technice obiektowegfo
> rozpoznawania obrazow i zapisywania ich jako struktury obiektowej.
>
> Obslugiwac to moga sprzataczki po miesiecznym kursie dla bezrobotnych.

Co Wy mi tu pierp***cie!

Mysliz, ze to takie trudne to ominac?
Jak masz watpliwosci, podziel jakas bitmape na dwie czesci, kazda spakuj
RARem i pusc w dwóch listach na dwa rózne konta.
Juz widze, jak dojda, co to.....

> Dla wywiadu gospodarczego to ma sens, bo mozna przechwytywac internetowe
> zamowienia, zlecenia i caly rynek biznesu internetowego

Trudno zaprzeczyc, ale dla wywiadu gospodarczego nie ma sensu czytanie
kawalów przesylanych przez dwóch dzieciaków na konta w Go2.

> A co to za roznica ?
> zipuje teksty 0,001 % ludzi - no problem

I do kazdego programu masz klucz, który umozliwi rozszyfrowanie w ciagu góra
szesciu godzin?

> Moze tak powstanie model sztucznej inteligencji, rejestrujacy
> wszelka spisana dzialalnosc intelektualna czlowieka ?
> Moze nowa biblioteka aleksandryjska ?

Tak, tak...... takie biblioteki z takimi wymyslami sa przeznaczone dla
doktorantów z psychiatrii.

Rico.
warschau_at_post.pl