Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Krzys (krzys_at_pulapka.aristos.com.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 16:44:03 MET

Konrad Adam Mickiewicz wrote:

> Mam sobie SDI nieby fajnie ale od jakiegos czasu (mniej wiecej 2 tygodnie)
> mam koszmarnie wolne transfery, dochodzi do tego ze odebranie poczty czy
> postow
> z newsgrup graniczy z cudem
> Czy inni uzytkownicy SDI w Bialymstoku zaobserwowali cos takiego???
> prosze o kontakt na priv
> Conik

Nie wiem czy w Bialymstoku tak maja inni ale we Wroclawiu tak.
Od okolo 2 tygodni zastanawiam sie czy nie wyciagnac dziecku z zabawek
starego modemu.... ktos cos skopal w tpsa a czasmi wydaje mi sie ze to
sprzataczka wiecorem zachaczyla mitla w serwerowni tepsy i wyrwala
wtyczke laczaca ze swiatem...

--
 mój adres bez pułapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof