Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Sebastian P. (lharkon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 17:10:27 MET

Użytkownik Konrad Adam Mickiewicz <conik_at_grafik.3d.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a3f63f4_at_news.vogel.pl...
> Mam sobie SDI nieby fajnie ale od jakiegos czasu (mniej wiecej 2 tygodnie)
> mam koszmarnie wolne transfery, dochodzi do tego ze odebranie poczty czy
> postow
> z newsgrup graniczy z cudem
> Czy inni uzytkownicy SDI w Bialymstoku zaobserwowali cos takiego???
> prosze o kontakt na priv
> Conik

HeHE ja tak malem przez 3 tygodnie i w koncu sie zdecydowalem zadzwonic do
mojej centrali i okazalo sie ze admin przydzielil mi taki sam IP jak innemu
gosciowi z osiedla.
Ale zanim to odkryl to szukal przyczyny chyba przez nie przesadzajac 10
godzin:(
pozdroofko-Lharkon