Re: Rozsadny provider

Autor: Robert M. (robercik_at_wroclaw.home.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 16:41:56 MET

> Mam pytanie dotyczace dobrych (nie tanich i dobrych a dobrych i ew.
tanich)
> providerow internetowych, ktorzy udostepnialiby serwer wirtualny (dla
> firmy) z dostepem do MS SQL 70/2000, i IIS 4.0/5.0

z tym jest zazwyczaj problem

> Ew. firmy ktora za rozsadne pieniadze pozwala wstawic do siebie >wlasny
serwerek i dostarcza lacze internetowe.

znam firmę, SSK z Wrocławia - usługa się nazywa hoteling
http://hoteling.ssk.pl/ stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry;
można postawić u nich swój serwer albo dzierżawić dedykowaną maszynę; dostęp
fizyczny - 24h

Robert