Re: Chello

Autor: Piotr Pazoła (zelik_at_mediaprojekt.leszno.net)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 21:42:45 MET

* Olo <oloo_at_cps.pl> napisał(-a):
> Czy ktos uzywa juz tego systemu oferowanego przez UPC Telewizja Kablowa ?

A jaki to system? IMHO nic innego w najblizszej przyszlosci sie w UPC nie
opajawi, przynajmniej na calym terenie, gdzie UPC dziala. Dlaczego?
Przykladowo jakis rok temu, GOSAT -- Leszno. Jeden z providerow oferuje
dostep do internetu za pomoca telewizji kablowej (http://www.tns.pl) w
jednej z nowoczesnych kablowek -- Srodmiescie. Zapewne owy provider
chcial wejsc z ta oferta na teren prawie calego miasta, zaczynajac AFAIK
od mojego osiedla. Wszystko byloby pieknie, pierwsze rozmowy prowadzone, gdyby
nie fakt, ze technologia uzyta w budowie kablowki nie posiada kanalu zwrotego!
I nici z internetu. Myslisz, ze UPC bedzie stac na przebudowe calej sieci?
Nie sadze, bynajmniej owe ,,Srodmiescie'' zaplacilo ciezkie pieniedza Niemcom
za nowoczesne technologie, a dziala na obszarze bardzo malym (Rynek i okolice).

> BTW Nie chodzi mi o Chello satelitarne oferowane przez UPC Wizje TV , gdyz
> jest to dla mnie bez sensu ( oplaty za polaczenia telefoniczne )

Fakt, tak jak oferta Polsatu, etc.