Re: Chello

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 01:02:52 MET

On Mon, 18 Dec 2000, Piotr Pazoła wrote:

> A jaki to system? IMHO nic innego w najblizszej przyszlosci sie w UPC nie
> opajawi, przynajmniej na calym terenie, gdzie UPC dziala. Dlaczego?
> Przykladowo jakis rok temu, GOSAT -- Leszno. Jeden z providerow oferuje
> dostep do internetu za pomoca telewizji kablowej (http://www.tns.pl) w
> jednej z nowoczesnych kablowek -- Srodmiescie. Zapewne owy provider
> chcial wejsc z ta oferta na teren prawie calego miasta, zaczynajac AFAIK
> od mojego osiedla. Wszystko byloby pieknie, pierwsze rozmowy prowadzone, gdyby
> nie fakt, ze technologia uzyta w budowie kablowki nie posiada kanalu zwrotego!
> [...]

Faktem jest ze to cos dziala. Przynajmniej w Warszawie. Widac stac ich
bylo. Ja mam nawet taki komfort, ze mam AsterCity i Chello w jednym
budynku. Na razie korzystam za AC bo jest taniej. Z UPC mam telewizje...
Mysle, ze nie trzeba byc az tak negatywnie nastawionym do wszelkich
dzialan. Czasem ktos cos robi - kilka lat temu na przyklad pare osob
zrobilo dostep do Internetu.

Marek Pokulniewicz