Re: co sie dzieje?

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 12:06:44 MET

Grzegorz Krzysztof PAWELSKI <gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl> wrote:
> Jezeli sie przepniesz, to nie znaczy ze musisz, ale jesli przestaniesz
> spelniac kryteria wedlug ktorych te adresy zostaly przyznane to moga
> je zabrac. Taka tresc powinna znalezc sie w umowie.

Mam /20 PI.

Napisałeś:

    PI dzisiejsze to juz nie jest
    PI dawne, musisz je zwrocic w momencie zakonczenia uslugi
    swiadczonej przez ISP. I adresy wracaja do puli.

Mam łącza z NASK i TPnet. Załóżmy hipotetycznie, że TPSA upada. Kończy
działalność. Więc kupuję łącze od IPartners. Z jakiego powodu moje
adresy PI miałyby wrócić do puli?

I co dokładnie masz na myśli "PI dzisiejsze to już nie jest PI dawne"?
Czym się niby różnią?

> To nie jest tak ze te adresy sa twoje i na zawsze twoje.

Powiedzmy, że w skończonym czasie mogę je tak traktować :)

p.