Re: NAPSTER I PROXY

Autor: Kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 07:56:16 MET

Witam z rana :)

Użytkownik "Olo" <oloo_at_cps.pl> napisał w wiadomości
> O ile mi wiadomo Napster dziala przez socks proxy ( takie jak sa stosowane
> na przyklad przy firewallu ). Musisz wiec postawic takie proxy ... dziala
> ono zazwyczaj na porcie 8080. Poszukaj w programach typu proxy ( WinRoute
,
> Wingate itp. ) opcji wlaczenia SOCKS 5 ( lub SOCKS 4 ) proxy. Powinno
> zadzialac.

Hm, ale mi chodzi o to żebym mógł ściągać pliki nie bezpośrednio (tak jak to
robie dotychczas) tylko korzystając w napsterze z serwera proxy np:
w3cache.icm.edu.pl
Myślę że jakby się udało ustawić to proxy to może pliki by się ściągały
chociaż troszkę szybciej.
mam SDI, nie posiadam żadnej sieci, mam podłączony pod SDI tylkjo 1 komp,
więc chyba stawianie wingate'a czy winroute mija się z celem, i napewno nic
by nie przyspieszyło.
Próbowałem wpisać to proxy do napstera ale wówczas napster nie może się
zalogować do serwera, więc lipa z sosną. czy da radę jakoś ten problem
rozwiązać? Skoro w Napsterze jest opcja proxy to chyba jakoś powinno być to
możliwe do ustawienia... Ale jak ?

--
Pozdrawiam
Kwaśniak