Re: NAPSTER I PROXY

Autor: Olo (oloo_at_cps.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 22:16:18 MET

O ile mi wiadomo Napster dziala przez socks proxy ( takie jak sa stosowane
na przyklad przy firewallu ). Musisz wiec postawic takie proxy ... dziala
ono zazwyczaj na porcie 8080. Poszukaj w programach typu proxy ( WinRoute ,
Wingate itp. ) opcji wlaczenia SOCKS 5 ( lub SOCKS 4 ) proxy. Powinno
zadzialac.

Olo alias |Dark|Olo-KKM
olo_at_zerg.com oloo_at_cps.pl icq# 6220216
http://fly.to/kkm http://www.dark.webplaneta.com
http://republika.pl/solczak
Użytkownik Kwaśniak <kwasniak_at_irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91inlu$qei$1_at_news.tpi.pl...